Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 15 września 2011

Velvet Eyes od Diora sposobem na idealną kreskę?


Dior pędzi na ratunek tym, które nie potrafią namalować równych kresek. Makijaż na obecny sezon - The Trendsetter Look bazuje na wyrazistych, grubych liniach. Żeby się nie namęczyć - naklejanych...

Na stronie Sephory można kupić zestaw gotowych kresek. Składają się na niego 4 pary naklejek: dwie czarne i dwie zdobione kryształkami Swarovskiego, a cena to 59 dolarów. Podobno można ich używać wielokrotnie.



Filmik prezentujący makijaż z użyciem eyelinera w naklejkach:



Są lakiery i cienie w naklejkach, może i to się sprawdzi? Przyznam, że cena wydaje mi się wzięta z kosmosu. Za 59 dolarów dostajemy 4 pary kresek, których nie mamy pewności, że użyjemy więcej niż raz. Za tą cenę możemy kupić dwa eyelinery w kałamarzu z tej samej firmy. Opinie na stronie Sephory też są skrajne - albo 1 albo 5 gwiazdek.

Podoba się wam taki pomysł czy raczej nie?

17 komentarzy:

  1. Jeśli faktycznie można tego użyc więcej niż raz to jestem na tak, ułatwi to sprawę wielu kobietą a wzory też są ciekawe więc można ciekawy look w chwile uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nie jestem przekonana. Każde oko ma inny kształt, skąd pewność że te kreski będą pasować? Uciąć je jakoś? ;) Wzory są fajne, ale na tym plusy dla mnie się kończą. To wszystko zakładając, że można je użyć więcej niż raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. kresek się nie tnie - jeśli nie pasuje w 100% zamalowuje się prześwity zwykłym eyelinerem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł mi się podoba, ale cena za wysoka =[

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł fajny, co do wykonania nie wiem (ale jeżeli można używać kilka razy, to owszem), jednak cena...
    Jak to mawia powiedzonko "za wysokie progi jak na me nogi". :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł ciekawy, ale cena mnie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena zwala z nóg. A sam pomysł ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł wydaje się być ciekawy, ale nie za taką cenę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł jest ciekawy, ale ja nie jestem przekonana do takich kresek. Każdy ma przecież inną budowę oka i jak widać na tym filmie nawet modelce nie pasowały te naklejki dokładnie, trzeba było domalować prześwity.

    OdpowiedzUsuń
  10. zaraz zaraz, taką grubą krechę to ja umiem robić :)co innego z super ultra cienką, tu już mam problem, i taki szablon by się przydał - właśnie - szablon, a nie naklejka... Myślę, że skro Dior coś wymyślił, szybko znajdą się firmy, które zgapią pomysł i będzie można kupić za mniejsze pieniądze taki gadżet :)Ale trzeba przyznać, że dior sprytnie to sobie wymyślił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupiłabym takich najklejek. Raz, że drogie, a dwa, że pewnie całe opakowanie poszłoby na jedno oko, bo bym krzywo przyklejała.

    OdpowiedzUsuń
  12. masakra jakaś xd W życiu bym czegoś takiego nie kupiła. Jak dobrze, że umiem rysować wszelakie kreski i wystarcza mi zwykły liner za 5 zł z Joko

    www.badzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cena jest kosmiczna!!! za taką kasę to ja już się sama pomęczę z krechami...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena odstrasza, ale na samym filmie widać, że kreski są zrobione z jakiegoś grubszego materiału... Może to wyglądać zbyt sztucznie. Wyglądają jak takie kawałki weluru albo cienkiego filcu z klejem po drugiej stronie...
    Lepiej się pomęczyć z kreskami, może nie uda się odtworzyć tak ciekawych kształtów, ale łatwiej dopasować coś do swojego kształtu oka.

    Ewentualnie na jakieś wielkie wyjścia, gdzie potrzebny jest taki dramatyczny look i całonocna trwałość(o ile trwalsze to niż dobry eyeliner)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podobają mi się te odzdobione kryształkami. Poza tym co to znaczy, że można ich użyć więcej niż raz. Trzy razy? Trzydziści? A może są niezniszczale. Wbrew pozorom myślę, że to wcale nie jest takie proste do 'zamontowania'.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...